niedziela, 25 maja 2014

No to tak....

 Moje kochane czytelniczki!
 Jestem pewna że macie dobre serca i nie zabijecie mnie, gdyż tak owszem żyję i mam nadzieję że nie zmienicie tego :D
 Jak pewnie zauważyłyście, już od bardzo dawna nie dodawałam rozdziałów. Owszem, mogłabym się tłumaczyć tym, że chciałam skupić się na nowym blogu, który i tak okazał się totalną klapą, potem nie było czasu, bo koniec gimnazjum, testy i wiele wiele pracy.... Co to ja.... A tak!
  Chodzi mi o to że ostatnio zaczęłam pisać nowy rozdział. Chciałam go dodać w tym tygodniu, ale nie mogę go jakoś dokończyć wiedząc, że nikt na niego nie czeka. Dlatego moje pytanie brzmi.
                     Czy chcecie bym kontynuowała to opowiadanie? I czy ktokolwiek jeszcze pamięta o tym blogu?
  Myślę że rozdział i tak pojawi się w sobotę lub niedzielę, ale chciałabym wiedzieć czy jest sens pisać dalej, bo jeśli już nikt nie czyta, to nie ma sensu.
  Chciałabym jeszcze tylko powiedzieć, że nowe rozdziały (o ile będą) postaram się pisać dłuższe, lepsze z mniejszą ilością błędów.
   Mam również spore zaległości z Waszymi blogami, także postaram się wszystko nadrobić w tym tygodniu.
  Mam nadzieję że jeszcze o mnie nie zapomniałyście :) Bardzo Was przepraszam za tak długą nieobecność.
 Do zobaczenia niedługo :)

3 komentarze:

  1. Biorąc pod uwagę to, że nowy rozdział miał być w lutym, teoretycznie mogłabym cię zabić, bo w sumie nie daleko mam... Ale jak cię zabiję, to kto dokończy tą historię? :D dlatego się nie tłumacz tylko stukaj w klawiaturę i dodawaj ciąg dalszy :3
    Czekam jak zawsze :*
    Twoja Laurel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ci łaskawco xD Jak nie dodam w tym tygodniu to mozesz mnie kopnąć w dupe xD

      Usuń
  2. Ja nie zapomniałam :D Ostatnio miałaś tu muzykę ze Zmierzchu *_* CZEKAM NA ROZDZIAŁ :P

    OdpowiedzUsuń