czwartek, 27 lutego 2014

Nowy blog!

                                                                 Kochani czytelnicy!


     Założyłam nowego bloga :) Nie jest to opowiadanie HP, tylko o superbohaterach typu Batman czy Superman. Wiecie lub mnie, ale jest taka kreskówka "Liga Sprawiedliwych", ja natomiast piszę opowiadanie o innej kreskówce "Liga Młodych". Znajdują się tam uczniowie bohaterów, którzy idą w ślady swoich mentorów i chronią świat przed złem. Myślę że niewiele osób to oglądało (albo nikt nie oglądał) ale mam nadzieję że jednak wejdziecie :) może komuś się spodoba :D Rozdziału jeszcze nie ma, chwilowo pracuję nad wyglądem bloga. Jest już spis bohaterów. Jest tego trochę, przyznaję, ale myślę że jeśli ktoś będzie czytał rozdziały to się połapie :)
         
                                            http://young----justice.blogspot.com/

Mam nadzieję że zobaczę tam moich czytelników z tego bloga :D
   Pozdrawiam
Inverno

4 komentarze:

  1. Nie wiem, o czym, ale będę zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Inverno! Jasne że zajrzę w końcu trzeba próbować nowych rzeczy =3 przy okazji zapraszam do siebie na 16 rozdział i nowego bloga. Ten nowy również w moim przypadku nie jest o HP ani o żadnej istniejącej histori. To moje autorskie opowiadanie ;3 Ściskam i całuje, Stella Jones

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Stello! Dziękuje Ci i bądź pewna że również Cię odwiedze :*
    Całuje, Inverno

    OdpowiedzUsuń
  4. A nowy rozdział tutaj to kiedy? :c

    OdpowiedzUsuń