sobota, 28 czerwca 2014

Nowy początek

  Witajcie! Może od razu przejdę do konkretów. Postanowiłam napisać to opowiadanie jeszcze raz, od początku. Z każdym kolejnym rozdziałem trudniej mi pisać, nie przemyślałam od początku całej tej historii i wyszedł jeden wielki kleks.... Nie mam pojęcia skąd to porównanie, no ale nic.
  Myślę że spotkanie Harry'ego i Issy było zbyt szybko, tak samo jak powiadomienie jej, kim tak naprawdę jest dla niej Potter. Nie skupiłam się również na relacjach łączących Rona i Hermione, tak samo jak Harry'ego i Ginny.
  Rozdziały same w sobie były beznadziejne, pisane na siłę, dlatego krótki i momentami bezsensowne. Dlatego postanowiłam napisać wszystko od początku, od zera. Nowy prolog, nowa historia. Nie wiem jeszcze, czy usunę poprzednie posty, czy nie, ale na pewno historia będzie kompletnie inna :)
  Mam nadzieję że spodoba się Wam. Zaczęły się wakacje, dlatego mam dużo czasu na pisanie ;)
 
  Życzę Wam miłych wakacji, wiele radosnych przygód przez te dwa miesiące no i oczywiście zasłużonego wypoczynku ;)

  Do zobaczenia, mam nadzieję niedługo
  Inverno :)

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że gdy zaczniesz od początku, Twoje dzieło będzie wspaniałe! Na sto procent tak będzie! Wierzę w Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, wierzymy w Ciebie i czekamy :* Mocno ściskamy i życzymy weny na nowej drodze... Pisania? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Dawno mnie tu nie było i mam zaległości, tak więc chyba nie opłaca się ich nadrabiać, skoro zaczniesz pisać od nowa. ;) Tak więc, nie pozostaje mi nic innego, jak czekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!
    Swojego czasu byłaś czytelniczką mojego bloga - http://hope-florence-story.blogspot.com/ , dlatego chciałam cię poinformować o jego wznowieniu Bardzo dziękuję za wszystkie twoje dotychczasowe komentarze, naprawdę bardzo przyczyniły się do tego że blog znów działa

    OdpowiedzUsuń